ICKESKIDOR


Just fyllt mig själv upp till strupen med teryakikyckling. Köksverket rules, och jag gillar att jag får en ordentlig promenad varje dag jag lunchar där. 24 Norrbotten --> Kökverket = 15 minuters gång. Sol men lite blåsigt idag. Ska snart ut och filma skidor, eller snarare "icke-skidor". Trycket på skidor i affärerna är nämligen hårdare än någonsin, antagligen pga de svenska framgångarna i OS. Så man ska tydligen ha lite tur om man ska få tag i ett par skidor en vårdag som denna!

Jag gillar min nya praktikplats. Mac, Final Cut, fina lokaler, norrländska all over, after work på fredag, ja, vad mer kan man kräva?

Kommentarer
Postat av: FRida

Där ska du stanna så vi kan hänga!!

2010-03-09 @ 15:52:31
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0