KONSUMTIONENS DAG



Hänger vidare i Happis. Idag har jag omvandlat mitt presentkort till verkliga ting. Investerade i en ny parfym, Kate Moss Wild Meadow, ett armband och lite hårklämmor. Thanks to the Juntti family!

Ska förresten berätta att jag är mäkta stolt över mig själv. Min ordinarie beslutsångest höll sig hyfsat i skinnet och jag lyckades med konststycket att inhandla en parfym utan att stå och fundera i butiken i mer än 45 minuter! Otroligt. Kände en antågande beslutssjuka komma smygandes redan i bilen på väg till butiken, och när vi steg in där i parfymdjungeln sa Micke "Ja, då var det väl bara att börja lukta". Han såg nog framför sig flera timmars väntan på en sniffande Johanna, så han blev nog lite chockad även han när jag lyckades bestämma mig utan några allt för invecklade övervägningsprocesser och jämförelsemonologer. Haha. Valet stod tillslut mellan Kate Moss Wild Meadow och en parfym från Escada, Desire Me. Mitt inneboende kraftdjur är dock en snål råtta vid namn Krösus sork, så priset fick bli det som avgjorde! Jag kommer dock vara en seriös aspirant på Escadaparfymen nästa gång jag ska inhandla lite lukt.

Denna blev det! Somrig och lätt.

Denna blir det någon gång! Mustig med lite vaniljton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0