OUT OF CYBER


Sjukt trött, går runt i dvala och fokuserar med 20 sekunders fördröjning. Var och handlade mat, orkade inte laga min planerade middag när jag kom hem. Mamma gör en omelett till mig istället, tack mamma. Ska sova direkt efter. Orkar inte åka på Fridas grymma core idag. Slut efter gårdagens gympass.

Fotat och redigerat idag, har filmat när en galen barnmorska trär en kondom på en penisatrapp. Bland annat alltså. Kvinnan såg ut som ett penntroll och var lite överaktiv i sättet. Inslaget handlade om att tonårsaborterna har ökat. Imorgon blir det speakerövningar för min del. Shit vad uppstyrd praktikplats, dom ska få ett diplom av mig.

Åh. Jag måste:

Skicka ett viktigt brev så jag får tillbaka pengar från Mastiff
Klippa musikvideon
Plugga bildbehandling
Packa upp min väska
Skicka några andra viktiga mail

Det är ett jävla mailande egentligen. Allt man gör händer vid datorn. Lite sorgligt. I sommar ska jag ta en datafri period. Ska istället ägna mig åt att odla några fina växter i en söt rabatt. Kanske någon blomma, eller några örter. Ska sitta där och böka med nävarna i jorden och det kommer vara där allt händer, förstår ni. Out of cyber.


Kommentarer
Postat av: mamma skriver

Du får bli hedersmedlem i klubben nya Växthuseffekten, 10 kvadrat det du !

Kram mor

2010-03-10 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0