liv


hej har inget liv just nu, tänkte bara meddela alla mina läsare (några stycken ändå fan!) som sitter där undrandes om morgnarna och funderar på varför inte dagstidningen kommit, jamen ni vet den där känslan. fan, och inget nummer har dom lämnat så man kan ringa och klaga. pff!

klipper slutprojekt dygnet runt, och när dygnet tar slut börjar det sekundära dygnet och då jobbar jag, eller så kanske jag sover.

så här va:

sysselsättningar jag varvar:

klippa slutprojekt
rekvisitör på tv-produktionsbolaget stockholm-köpenhamn
insp.ass och foto på grandios television
sova för lite
leka lax
glömma bort att äta
se tärd ut

nu ska jag in i bubblan igen. måste klippa vidare. snart är det över. ska fira med en lastpall öl och vackra kvinnor&män som matar mig med frukt.




Kommentarer
Postat av: FRida

skönt att du är igång igen=)

2010-05-17 @ 06:13:15
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0