RAPPORT


När grannen overför spolar i toaletten låter det som att någon sjunger och gurglar samtidigt. Det blir liksom en ton, ska kolla på gitarren vilken det är nästa gång.

Var nyss ut i sommarkvällen och handlade energidryck åt Micke. Han har en viktig tenta imorrn och måste trotsa ögonlocken i natt.

Utanför porten hittade jag förresten flyttlådan som jag kastade ned från balkongen förra veckan. Tog mig en titt och fick bekräftelse på det jag konstaterade anågående de nya hyresgästerna. Där i hade man börjat bygga på ett litet samhälle, och på ena kartongkanten dinglade ett getingbo. Som tur var tomt på getingar. Tänkte att det är nog tusan ett ganska trevlig balkongbord i iallafall, så släpade upp den på balkongen igen. Hoppas inte getingarna flyttar in igen bara.

Jag sitter och översätter vår film. Men börjar gäspa onkontrollerat nu, så det är nog dags att sova. Upp och arbeta som rekvisitör imorgon. Härligt jobb måste jag säga.

Skriver mer snart. Syrran har varit och hälsat på i helgen. Vi har grillat, druckit vin, spelat pingis och gått på stan. Grymt trevligt, och jag hoppas den lilla mörten flyttar hit till hösten. Skulle vara sååå kul!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Det börjar bli ljust ute nu. Du ligger och snarkar som en örn. Tror jag joinar snart. Gäääääääsp

2010-05-25 @ 03:21:41
Postat av: Mikael

Skoja bara du snarkar inte alls.



:*

2010-05-25 @ 03:22:47
Postat av: Jojjan

Hah! Inte skulle jag.

2010-05-25 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0