BOTH SIDES NOW


Jag flög hem idag. Halv sex i morse gjorde djävulens klämtande klocka några högljudda försök till att kontakta liket Johanna där långt in i Nangialas drömmar, bortom dimhöljda ridåer och slumrande världar. Den lyckades ovanligt bra insåg jag när jag först kört formel ett i snooze och sen stängt av klockan, men ändå vaknade av mig själv efter en stund. Coolt. Utveckling i värdsklass.

Kände mig som Stig Helmer i sällskapsresan när jag kånkade alla mina väskor in i tunnelbanevagnen, smidig som en grävskopa. "Ursäkta, ursäkta, oj, hoppsan".

Sen blev det jobb, men inte på 24 Norrbotten utan NSD. Jobbar där imorgon också. Kul med lite nya ansikten också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0