GODKVÄLL LULEÅ


Jag tar det lugnt. Det är ett historiskt ögonblick som bör uppmärksammas. En person sa till mig idag: Du verkar inte ta det lugnt så ofta. Han har rätt, även om vi inte känner varandra så bra. Men så pass att han har fattat. Så ikväll lägger jag hela min tyngd på sofflocket. Kollat lite Idol. Geir kan sjunga! Elin Blom borde åka.

Jag har eventuellt en konstig lunch nästa vecka. Vet än idag inte om jag kommer genomföra den.
Måste bestämma mig för hur jag ska beté mig i frågan.

Jag har lite ångest över tjogotalet. Imorrn ska det levas. Eilert fyller år och bjuder till epokparty, och jag har fortfarande inget att ha på mig. Ska dra en lov på schtan för att scanna utbudet.

Nästa fredag (29/10) är det spelning. Kom till Olivers och titta mellan 17 och 21. Jag levererar lättsmälta bitar av blandad genre.

På lördagen blir det eventuellt middag med några fantastiska kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0