BRUDFEST PÅ AGENDAN

På lördag blir det middag och brudfest med dom här katterna! Samt en till.



Mia står för mat och husrum denna gång, ska bli trevligt.

Nu är jag mätt som en säl efter en smarrig kebabtallrik från Bergviksgrillen. Ska in i bastun och
bröla lite finska svordomar och köra en hårinpackning. Kanske bättre på min röda ton i håret med hjälp av Emelies boll. Hon menar att jag är Ove Sundberg, ni vet snålfan i Solsidan. Jag lånar och lånar av henne. Vandrar in i hennes rum som om det vore en butik och gräver mellan hyllorna. Sen när hon ska kontringslåna för samma värde eller högre så blir jag tydligen Ove.

J: Njaa, inte den där, den ska jag nog ha ikväll.
E: Hm, men då kanske jag tar den här tröjan?
J: Nja nä den ska jag nog också ha.
E: Men du kan ju inte ha båda samtidigt?
J: Jo men alltså jag måste ha lite alternativ.
E: Aha...men vad kan jag ta då?
J: Men duu! Ta den här (Plockar fram något plagg jag inte gillar själv). Den är ju skitfin, och du som passar så bra i beige! Gud vad jag önskar själv att jag kunde ha den färgen, det är så synd.

Emelie går på lögnen, och vandrar nöjd iväg med plagget. Jag fnissar belåtet i kulisserna, och så är scenen slut!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: FRida

jag ser lite stel ut

2010-09-02 @ 15:51:52
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: empenius

hahaha

2010-09-04 @ 00:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0