HELGSPEKULATIONER MED EN BULA

Okej. Är nu kanske på väg till Stockholm för tre dagars nattjobb. Får se om det går i lås, annars blir det hääärliga kalla L-TOWN hela veckan lång!

Är slut i kroppen efter Fridas mördar-corepass.

Idag har jag fått ett extra huvud. Slog huvudet i en kärra i stallet, och sen snurrade det utav helvete och jag satt på backen och ojade mig. Kaos utbröt, mamma och Empenius yrade runt mig som höns utan att komma fram till någon riktigt bra idé om hur man kunde hjälpa mig.

M: Emelie, hämta en tuss med vatten på!
J:  Men vad faaan, jag måste ha något kallt, ingen jävla tuss!
E: Men kom Johanna, vi går in och sköljer med kallt vatten!
M: Ta en kall sten!
J:  Jag tror jag fick hjärnskakning!
M: Men Emelie, hämta en blöt svamp från smörjrummet!
J:  Alltså jag kommer få världens bula!
M: Men håll bara handen på!
J:  Hämta en burk från kylen!
M: Vi kan inte hämta hit mat från kylen!
E:  Där finns inga burkar, bara personalens matlådor!
J: Men ta nåt från frysen!
M: Det finns ingen frys!
J:  Men va faaan, ta bara nåt!

Slutade med att ingen gjorde någonting. Jag reste mig upp och vinglade iväg mot toan där jag sköljde bulfan under kallt vatten tills skallen domnade. Ser okej ut nu. Men man anar någon typ av yttre våld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0