IBLAND SMÄLLER DET TILL


Woho. Fjorton läsare idag. Otroligt. Vilka är ni? Känner jag ens fjorton personer? Vet nog ca fem, men resten då?
I helgen har jag varit i Stockholm. Jobbat som ljud på en kortfilm med amerikanska skådisar. Det var kul, men satans långa nätters inspelning. Har träningsvärk som en örn i armarna efter att ha bommat ljud. Många vida bilder innebär lång bom och tungt som fan. Men I made it och har nog bättrat på armmusklerna rejält dessa två dagar. Annars har dom fanimej sett rätt klena ut senaste tiden. Måste börja biffa mig!

Har bokat resan! Klart och betart som Schteffe Norell schku ha schagt. 4 januari lyfter planet från Stockholm mot Indien och Bombay som blir första anhalten. Sen blir det Goa, södra Indien, Bali och kanske lite Thailand eller nåt annat trevligt hak i asien. Känns som att jag är väl värd en rejäl resa nu. Livet har varit lite helvette senaste, plus att jag snackat om att åka ut och resa ordentligt läääänge nu. Så nu får det tusan bli av. Det som skulle få mig att avboka är väl typ ett supergöttigt jobb i vår. Men då ska det vara sjukt bra!

Nu natt.

Gjorde ett rätt fint jobb igår. Kolla på 24norrbotten.se
Välj "Tisdag" i kalendern och titta på inslaget om löjfiske. Fick några fina bilder trots att man sällan har tid att fundera över var man riktar kameran när man jobbar nyheter. Men ibland smäller det till!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Jag är en av dom :)

2010-09-22 @ 06:21:12
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: FRida

jag läser juh!

2010-09-23 @ 13:06:36
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: J

Grattis kära kusin! :) Har missat att säga.

2010-09-23 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0