POTPURRI


Varsågod. Har precis lärt mig ladda in bilder från mobilen. Här kommer en del av mitt liv i bilder av skruttkvalla.


VINTER. Jojjan och Jojjan goes techno i Västberga.



VÅR. Bleka vinternäsor i härlig vårsol.



MAJ. Tidiga morgnar för att skjuta time laps på soluppgång till longboardfilmen.




JUNI. Inspelning på Klarälven, Värmland. Jag ljudar.



JULI. Beach party i Gransjö. Lollan och Jojjan goes Hawaiitema.



AUGUSTI. Äta Poppe med sked? Nä, Poppe smakar på min mat, ris och kyckling.



SEPTEMBER. Alice vill beställa.



SEPTEMBER. Skön stil.



HELGEN. Feta ljusriggar på ljudjobbet i Stockholm.



Hejdå.



Kommentarer
Postat av: pejpret

hello!



Har just kommit från gemensam middag på en japansk restaurang på Avenýn i Göteborg. Underliga smårätter konstig soppa,kyckling,lax,m m att ätas med pinnredskap som jag inte behärskade. Satt minst 2 minuter o gnugga pinnarna mot varandra för att få upp några futtiga riskorn. Men till slut lyckades jag få i mig det mesta. Framför oss plågade kocken ihjäl någon stackars levande hummer, som förtvivlat sprattlade i dödsryckningar i stekpannan som bara blev varmare o varmare. Den hade otur att råka ut för en grym japansk kock. Inte min stil hur man avlivar djur.



Har annars jobbat på bokmässan hela dan med att packa upp några av de ca 35000 böcker, som skulle sättas in i hyllmontrarna inför starten imorgon torsdag.

Härliga bilder på Alice o Poppe



Hälsa Emme



Kramar

Pejpret

2010-09-23 @ 00:04:20
Postat av: J

Hej Papyrus! Det låter som att du lever det goda livet där ute i andra landsändan. Fast även humrar har känslor. Förjävligt vilken avrättning.



Kram kram!

2010-09-23 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0