VECKAN SOM GÅTT


VECKANS DO:
Boka resan? Tre månaders verklighetsflykt till Indien och andra sköna asiatiska hoods. Vad väntar jag på? Emelie har redan bytt världstid på telefonen till Indisk.

VECKANS MAT:
Sushi på Kodjis.

VECKANS GLÄDJE:
Jag lever, det är sjukt fint väder

VECKANS SUBSTITUT:
Två solkrämstuber (SPF 12+25) som hantlar.

VECKANS BOKTIPS:
Sagan om snubben som gjorde slut på telefon i fyllan och bad om ursäkt på Facebook.

VECKANS MUSIK:
Florence + The Machine

VECKANS WIERD:
Får bli förra veckans lördag. På flera sätt.

VECKANS TÄTAST FÖREKOMMANDE TANKE:
Jahapp. Fy fan.

VECKANS SNUSK:
Alice som knaprar bajs och hästhovar i stallet.

VECKANS ORDSPRÅK:
Könet bedrar.

VECKANS HA-PÅ-HJÄRNAN:
Ull i min soffa-låten

VECKANS KVINNOR:
Frida Klarker och massagekvinnan på jobbet.








Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaha grymt BRA!!!

2010-09-10 @ 22:12:30
URL: http://miahh.blogg.se/
Postat av: FRida

aj lav jo och saknar dig! När ska vi vara vänner då?!

2010-09-11 @ 15:54:22
Postat av: Jos

FRIDA LAV JO TOO snart ska vi hänga min kära psykolog :)

2010-09-11 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0