LIVAT I HOLKEN


Kontoret. Massor att göra. Klippa klart, skriva om speaker, planera inspelning, kontakta kunder, äta upp matlådan.
Jag var och tränade för första gången på tre månader igår. Fan vad underbart, hade glömt bort hur det känns i kroppen efter att man tränat och bastat i följd.

Hjärtat är stort. Jag förstår fortfarande inte var harmonin och glädjen kommer ifrån. Ska inte heller göra allt för avancerade efterforskningar på det, låter det okända hänga mig i hasorna bäst det vill så länge det mig behagar.

Längtar till tunnelbanan. Då kan jag fortsätta läsa min fantastiska bok, som jag lånat av Jojjan 2. Volvo Lastvagnar heter den, skriven av Erlend Loe, och det är skönt att läsa en författare som verkar lika smågalen som jag känner mig just nu. Matchar det inre trycket, liksom.

FRIDENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0