EEEEEEEEEEEEE!


Jag är åter i Sverige efter en grym vistelse i Marseille och Cadenet! Familjen Merlins grymma vin Le Cul de loup bland vinplantagen i supervackra Cadenet, ost, goood mat på schyssta restauranger, musik, franska, konsert, häng osv!

Ifånen stulen on the fly när jag satt och käkade på en uteservering i Marseille innan konserten med OK Bonnie (www.myspace.com/okbonnie), så det är ju lite surt. Sitter just nu i telefon med Folksam för att få veta om jag får tillbaka nåt på hemförsäkringen.

Men i övrigt var resan fin fin! Ska lägga upp lite vettiga bilder när jag får dom skickade till mig!

I helgen har Diana varit hos mig. Vi har rännt på Ikea och börjat inreda min lägga. Kan nog bli bra med tiden!


Här kommer några märkliga bilder tills de vackra dyker upp:


La Cave de Lourmarin!


Flaskan är tom


Electrojörgen med sämsta mobilen i Frankrike väntar på en lunch-entrécot.


OK Bonnie




Hej så länge nu måste jag jobba!

Ps. Jag har blivit tjock. Har passerat min tidigare maxvikt, haha. Vad hände. Är iof rätt nöjd, var ju dit jag ville. Men nu ska det fan tränas också! Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0