HALLÅ, NU ÄR JAG HÄR IGEN


Är på jobbet. Det är svinvarmt på kontoret och jag funderar på om man kan sitta naken och klippa.
Huga huga sommarstuga.

Fick just ett jobbsamtal. Det gällde ett klippassjobb på Meter och jag blev supernervös och till mig och tog upp tre pennor och jättemånga postitlappar att anteckna på när kvinnan i luren skulle berätta vad det handlade om. Fick inte veta så mycket egentligen, men det är ju kul att känna sig behövd. Dom undrade när jag var tillgänglig och trots att jag inte vet så sa jag ett datum, så får vi se vad Jah all mighty har för plan för mig.

Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden. Eller ska jag vara rakt på sak så har jag gett fan i att uttrycka mig för allmänheten ett bra tag. Jag mår dock prima fucking freakin' ballerina. På söndag fortsätter kapitel 5 i Sagan om flickan som sket i den verkliga världen och levde i en drömvärld, och jag sätter mig på ett plan till sydfrankrike kl 06.00.

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0