BIKINIUTBUDET UNDER LUPP


Jag har köpt ny bikini. Har svår ångest över att under loppet av 4 månader ha köpt 4 bikiniset, varav två jag hatar. Statistiken säger mig att jag även denna gång kommer börja hata min nya bikini, men nu försökte jag verkligen tänka till när jag stod där i provhytten. Tog fram skjutjärnsjournalisten i mig och granskade kritiskt och stenhårt. Försökte redan i provhytten simulera kritiska situationer som tex att spela strandpingis, springa och kasta sig i vattnet, stå, sitta, hjula, ligga och alla andra moment som kan tänkas uppstå när man befinner sig inuti en bikini.  Så nu måste jag väl förbli nöjd.

Kommentarer
Postat av: Pappret

Håller du fortfarande på att testa bikinin? Du borde först få prova den i vattnet. Den kanske ser konstig ut i vått tillstånd. Tänk om färgen förändras plötsligt. Allt kan hända, man vet aldrig.

Har försökt ringa två gånger utan svar, men du höll väl antagligen på med din kritiska analys av tygstycket.



Kram Pappsen

2011-05-30 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0