KLIPPAREN SÄGER JA


Klipp klipp, hej hej

Mitt dygn är upp och ned. Jobbar kväll mån, tis och ons denna vecka hos Titan.
Försöker att hålla mig vaken en stund efter jag kommer hem vid två för att inte gå direkt från redigeringen till sömn, eftersom det brukar resulterat i att jag jag drömmer konstiga osammanhängande historier där allt utspelar sig på en timeline i en redigeringsdator. DET är ångest. Här senast drömde jag till exempel att jag var i en cat fight med en av deltagarna i programmet. Det slutade med att hon bet mig. Bitch.

I övrigt är allt sjukt bra. Går super på jobbet, och snart är det torsdag och på det följer en helg med första advent
och julmarknad i gamla stan. Mysigt yes yes.

Det är bra att ha två olika jobb. Det innebär nämligen två julfester. Hej hopp vad det ska drickas julsnaps i år!
2011 har trots allt varit det bästa året i mitt liv so far. Då får man ta sig en fylla!

Godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0