SNARKILICIOUS


Gäsprikland.

Jobbat kväll. Allt var försenat när jag kom in, så var inte hemma förren 03.30.
Två enheter fria limpan rakt in i rosten, och sen är jag redo för snarken. Hoppas jag tar mig upp imorgon. Ingen speciell tid sådär, är ju ledig, men gärna inte när folk slutar jobbet. Typ.
Har monterat upp mörkläggningsgardiner i sovrummet, som annars är kritvitt och ljust som en psykcell. Svinsvårt att vakna. Sover jättebra, men att återvända till verkliga världen tar typ tre gånger så länge i ett mörkt rum. Alltid när jag vaknar tror jag klockan är jättetidigt och så tänker jag "Jaha, det blev fult väder idag". Så tittar man bakom gardinerna och så är det solsken och klockan 12 på dagen.

Konstigt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0