WOH!


Tjaba tjena hallå!

Här går det bra. Har börjat jobba på Titan Television. Jobbar just nu med nästkommande säsong av programmet
Ung&Bortskämd, för SVT. Vi går upp i rutan i januari 2012, och just nu spelas det in för fullt. Hela redaktionen har häcken full, och jag klipper så fingrarna ryker. Det är rätt stressigt, men fantastiskt roligt so far.
Om någon funderar över hur det är att jobba med bra tv så vill jag bara meddela att det är så förbannat kul så man inte vet var man ska ta vägen. Det är värt ovissheten och den oregelbundna vardagen när man flera gånger per dag får skratta så man gråter och hela tiden ta del av en massa härliga människor.

Det var en liten summering över min glädjemålade vardag. Hurra.
Och annars då? Jo, sitter här i läggan på Mariatorget och har just tryckt i mig ett parti av min mästerliga korvstroganoff. Fattar inte hur bra man egentligen kan vara på den rätten. Fy fan.

Hör att torktumlaren bullrar i källaren. Borde vara klart, så jag ska springa ned och fortsätta dagens mission som piga i mitt eget hushåll.

Imorgon är det måndag, och jag ledig. Ska träna, städa och måla. Å just ja, gå till musikaffären och få gitarren justerad.

Tjililulu!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0